Svar på kommentar

Anonym om JAAAAAAAAAA!!!!:
Snälla kan inte du visa hur du gör alla dom dära överskrifterna t.ex. Bilder från igår mm... Dom är så otroligt coola och snygga! 
Jag beundrar dig sjukt mycket för att du är så duktig på att redigera! <33


Svar: Tack så jätte mycket! Blir superglad! :D jag lägger till texter, smiley mm i Photoshop CS 5. Man kan ladda ner det och ha i 3+ dagar gratis men sen måste man köpa det, och det är rätt dyrt.. :O Men jag har inte köpt det, utan fått på ett annat sätt :P TRYCK HÄR FÖR ATT TESTA DET I 30 DAGAR
Men om man vill ha fler penslar eller ladda ner andra typsnitt trycker man HÄR och HÄR
Hoppas du fick svar, men skriv ditt namn nästa gång! :D



Kommentarer
Postat av: MOA

Åhhhh Tack älsklingsunge föratt du började blogga igen! <3

2012-04-28 @ 18:29:39
URL: http://mojja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 600 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-04-29 @ 02:23:20

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback