Hemma...

Hej!
Idag vid lunchen blev jag assnurrig och helt plötsligt blev allt svart och vitt och jag bara ramlade ihop.. :( Men jag ringde pappa och han kom och hämtade mig... Jag mår bättre nu och så men jag har asont i huvudet.. 
Som jag kanske har sagt innan var min mobil på lagning och vi skulle hämtat den idag, men när vi kom dit vid fyra var det ingen i affärern, dom hade liksom stängt en timme för tidigt! men vi ringde till nummret på dörren och såklart var det ingen som svarade... vi gick hem och sen googlade vi runt lite på det här företaget, och det kom fram massa nummer, vi ringde till ALLA nummer men INGEN svarade..-.- Aja, nu kommer pappa hem och jag ska se vad han säger! Kram!



Förlåt för arkiv...



Kommentarer
Postat av: filippa :)

sv: tack detsamma :)

2012-03-05 @ 17:59:58
URL: http://filippamalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback