Sorry!

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat men imorse när jag skulle blogga så var min data urladdad och jag hittade inte laddarsladden...
Dagen började med att jag vaknade, åt frukost osv... Sen skulle vi gå till ett ställe och laga min mobil eftersom jag har tappat den några gånger... Vi fick vänta typ en timme och sen när vi fick tillbaka den var det superdåligt gjort, asså glaset gick att ta bort!! Och hemknapppen satt löst och snett! Så vi sa till killen som jobbade där att det var dåligt gjort och han skulle göra om det. Vi vänta typ 20 minuter och sen var han klar, och det var samma sak då! Vi klagade igen och då sa han att han inte hade glas just nu men att vi skulle komma tillbaka senare.... Nu var vi där nyss och nu skulle en annan kille laga den, Puuh! Men jag kommer inte kunna få tillbaka den först på måndag eftermiddag.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback